Hindistan Cevizli Kesme Muhallebi ( yemek tarifleri )

Hindistan Cevizli Kesme Muhallebi Tarifi İçin Malzemeler

  • 4 sb süt
  • 5 yemek kaşığı şeker
  • 4 yemek kaşığı un
  • 1 yemek kaşığı margarin ( 50 gr )
  • 1 vanilya
Çikolatalı kısım için :
  • Tek elimin avucuyla 1 avuç damla çikolata
Bulamak için :
  • Hindistan cevizi

Hindistan Cevizli Kesme Muhallebi Tarifi Yapılışı

Merhabalar, ben bunu geceden bardaklara koyup soğuk balkona attım. Sabah da dolaba kaldırdım ve öğlen de dilimleyip hindistan cevizine buladım 😊 nefis oldu 👍👍
Sütün içine un, şeker koyulur ve iyice karıştırılır. Ocağın üstüne alınıp koyulaşana kadar pişirilir. Koyulaşmaya yakın vanilyası, yağı koyulur ve karıştırılır. Koyulaşıp fokurdayınca altını kapatalım ve 4 adet bardağı sudan geçirip fazla suyunu musluğa dökelim. Ben iki bardağa sade muhallebiyi koyduktan sonra kalan muhallebiye çikolata ekleyip, iyice karıştırdım ve erittim. Kalan 2 bardağa da çikolatalı muhallebiyi koydum. Hatta kalan azıcık çikolatalı muhallebiyi de kahve fincanına boşalttım. 😊İyice soğuyunca buzdolabına kaldıralım ve 3 saat kadar dinlenip iyice kıvam alınca bıçakla bardağın kenarından hafifçe aralayıp muhallebileri çıkaralım ve dilimleyip hindistan cevizine bulayalım ve servis tabağına alalım. Afiyetler olsun 😊 👌

Yorumlar