Kore Usulü Noodle Tarifi

Kore Usulü Noodle Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 paket indomie noodle (marketten temin edebilirsiniz)
  • 2 su bardağı su
  • 1 adet yeşil soğan
  • 1 tatlı kaşığı biber salça
  • 1 çay kaşığından biraz fazla domates salçası
  • 1 çay kaşığı nane
  • 1 çay kaşığı isot ( acısı az olsun derseniz pul biber)
  • 1 çay kaşığından biraz az karabiber
  • İsteğe göre tuz (ben kullanmadım)

Kore Usulü Noodle Tarifi Yapılışı

  1. 2 bardak su orta boy bir tencereye alınır.
  2. Salçalar sulandırılarak suya eklenir.
  3. Baharatlarda eklenir, kaynamaya bırakılır.
  4. Kaynamaya başlayan suya 1 paket noodle konulur.
  5. Piştiği zaman suyuyla beraber servis tabağına alınır üzerine soğan küçük doğranarak eklenir.
Not : Benim için en iyi marka indomie farklı da kullanılabilir.
Taze soğan kullanmaya bilirsiniz.
Baharatlar bana çok geldiği için ben tuz kullanmıyorum.
Acı seven baharatlarını da salçasını da artırabilir.
Haşlanmış yumurta ile yiyenler var taze soğan gibi sonradan ekleyip yiyebilirsiniz. ben tercih etmiyorum.
Afiyet olsun.

Yorumlar