Güveç Kebabı Tarifi

Güveç Kebabı Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 adet patlıcan
  • 2 adet kabak
  • 2 adet havuç
  • 2 adet patates
  • 250-300 gr kuşbaşı
  • Tuz
  • Sıvı yağ
Beşamel sos için
  • 3 su bardağı süt
  • 3 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • Tuz
  • Karabiber

Güveç Kebabı Tarifi Yapılışı

Merhabalar. Bu tarifi bir restaurantta yedim ama şekli farklıydı. Ben o şekilde yapamadım;)güveç kaselerinde yaptım.
  1. İlk olarak sebzelerimizi küp şeklinde doğrayıp tuz ve yağ ile fırın tepsisinde üstünü kapatarak (yanmasın)fırında pişiriyoruz.
  2. Kızartma da olur, ben çok yağlı olmasın diye bu şekilde yaptım.
  3. Ardından etimizi pişiriyoruz.
  4. Etlerimiz pişince sebzeler ile karıştırıyoruz ve kaselerimize pay ediyoruz. Bu tarifle 7 kase çıktı.
  5. Son olarak kaselerimize üstünü kaplayacak şekilde beşamel sosumuzu döküyoruz.
  6. Beşamel sosun üstü kızarana kadar 180 derecede pişiriyoruz. Afiyet olsun.
REKLAM

Yorumlar