Rus Salatası (Tam Kıvamında) Tarifi

Rus Salatası (Tam Kıvamında) Tarifi İçin Malzemeler

  • 3-4 adet patates
  • 2-3 adet havuç
  • 1 su bardağı bezelye
  • 1 küçük konserve mısır (1 su bardağı)
  • 1 çay bardağı kadar kornişon (6 adet)
  • Yarım su bardağı mayonez (5 yemek kaşığı)
  • 1 su bardağı susuz tarafından yoğurt
  • Tuz
  • İsteğe bağlı olarak (haşlanmış tavuk eti yada hindi füme de ekleyebilirsiniz, ben kullanmadım)

Rus Salatası (Tam Kıvamında) Tarifi Yapılışı

Merhabalar arkadaşlar harika bir rus salatası tarifim var. Bu ölçüleri kaçırmayı  derim. Yedikçe yediren bir rus salatası tarifim. Yapımı oldukça basit. resimlerde de ayrıntılı şekilde paylaştım.
  1. Patatesleri havuçlarımızı güzelce küp şeklinde doğrayalım. Onları güzelce haşlayalım. Doğrayarak haşlarsak daha çabuk haşlanır.
  2. Aynı şekilde bezelyeleri de haşlayalım.
  3. Sonra sularını süzelim.
  4. Diğer yandan konserve mısırıma yıkayıp süzelim.
  5. Doğradığımız kornişonları da ekleyelim.
  6. Son olarak mayonez ve yoğurdumuzu ekleyelim.
  7. Hepsini karıştıralım. Damak zevkimize göre de tuz ekleyelim.
  8. Rus salatamız hazır.


İsteyenler haşlanmış tavuk yada hindi füme ekleyebilir. Ben kullanmadım. Gerçekten muhteşem bir salata tarifi. Denemek isteyen arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ediyorum. Afiyet olsun. ❤

Yorumlar