27 Mart 2020 Cuma

NVIDIA’nın en son paketi oyun geliştiricilerini güçlendirecek

NVIDIA, oyunlarda grafik yeniliğini artırmak, endüstri standardı API'lerde ve oyun motorlarında ilerleme sağlamaya yardımcı olmak için oyun geliştiricilerin projelerine ışın izleme, NVIDIA DLSS, ağ gölgelendiricileri (mesh shaders) ve değişken oranlı gölgeleme (variable rate shading) gibi yeni nesil grafik özellikleri ekleme olanağı sağlıyor.

NVIDIA grafik dünyasındaki gelişimi sürdürmek ve oyun geliştiricilerinin oyunlarına yeni nesil grafik özellikleri eklemelerini kolaylaştırmak için devam eden çalışmalarında, yeni bir güncelleme yayınladı. Yeni güncellemeyle birlikte;
NVIDIA RTXGI SDK - RTX Global Aydınlatma (RTXGI) SDK, geliştiricilere ışık sızıntıları olmadan, kısa sürede hesaplanabilir ve kare başına düşük maliyetli çok-sekmeli dolaylı aydınlatmayı hesaplamak için ölçeklenebilir çözümler sunuyor. RTXGI, bütün DXR özellikli GPU’larda destekleniyor ve ışın izlemenin avantajlarını mevcut kabiliyetleri arasına katmak isteyen geliştiriciler için ideal bir başlangıç noktası. RTXGI, yüksek kare hızlarını korurken oyunlarda kaliteli bir aydınlatma sağlıyor.

NVIDIA Texture Tools Exporter - NVIDIA Texture Tools Exporter, oyun motorları veya diğer uygulamalar için dokuları optimize etmek üzere CUDA kullanıyor. Bağımsız bir araç olarak veya oyun geliştiricileri ve sanatçılar için Adobe Photoshop eklentisi olarak kullanılabiliyor. TTE, oyun geliştiricilerin uygulamalarında daha yüksek kaliteli dokular (daha fazla doku çözünürlüğü için) kullanmalarını ve uygulamayı hızlı indirebilmek için daha küçük bir boyutta tüketicilere sunmalarını sağlıyor.
VULKAN OYUN GELİŞTİRİCİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder