Şifa Niyetine Tavuklu Yalancı İşkembe Çorbası Tarifi

Şifa Niyetine Tavuklu Yalancı İşkembe Çorbası Tarifi İçin Malzemeler

  • 200 gr kadar tavuk eti ben göğüs kullandım
  • 1 litre su
  • 3 yemek kaşığı un
  • 4 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 6-7 yemek kaşığı yoğurt
  • Yarım limon suyu
  • 1 büyük diş sarımsak
Üzeri için;
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 çay kaşığı toz biber
  • Servis ederken içine sirke ve ezilmiş sarımsak ilavesi yapabilirsiniz.

Şifa Niyetine Tavuklu Yalancı İşkembe Çorbası  Tarifi Yapılışı

  1. Tavuğu tencereye alıp 1 litre suyu ilave edip haşladım. Suyunu süzdüm ve tavuğu didikleyip hazırladım.
  2. Ayrı bir tencereye sıvı yağı alıp ısıttım. Unu ilave edip kokusu çıkana kadar 1dk civarı kavurdum.
  3. Tavuk suyunu ilave edip karıştırdım ve kaynayana kadar karıştırarak pişirdim.Tavukları ilave ettim.
  4. Bir kaseye yoğurdu aldım ezip püre haline getirdiğim sarımsağı ilave edip karıştırdım.
  5. Çorbadan yoğurdun içine ilave ederek yoğurdu ılık hale getirdim ve hızlı hızlı karıştırarak çorbaya ekledim.
  6. Bir kaç dk bu şekilde pişirip en son limon ve tuzunu ilave ettim.
  7. Üzerine tereyağı ve biber sosunu gezdirip servis ettim.

Yorumlar