Kaşarlı Mantar Sote Tarifi

Kaşarlı Mantar Sote Tarifi İçin Malzemeler

  • 500 gr mantar
  • 1 kuru soğan
  • 3 sivri biber
  • 1 orta oy domates
  • 1 kapya biber
  • 2 diş sarımsak
  • 2 kaşık sıvı yağ
  • 1 tatlı kaşığı tereyağ
  • Tuz ,pul biber ,karabiber
  • 1 çay tatlı toz biber
  • 1 çay bardağı sıcak su

Kaşarlı Mantar Sote Tarifi Yapılışı



  1. Tavayı ocağa alıp sıvı yağ ısıtın.
  2. Julyen doğradığımız kuru soğan ve biberleri alıp kokusu çıkana kadar kavurun.
  3. Limonlu suda bekletip (kararmaması için) 5dk sonra yıkayıp doğradığım mantarları tavaya koyup (mantarları hepsini bir koymadım az biraz koydum onu kavurdum), sonra kalan kısmını ekledim.
  4. Ara sıra karıştırarak 5 -10 dk  kavurdum .
  5. Baharat ve tereyağını ekledim bir- iki daha kavurdum .
  6. Sıcak suyunu ekledim.7- 8 dk pişti .
  7. Ocaktan aldığım mantar soteyi küçük güveç kapılarına koydum.
  8. Üzerine rendelenmiş olduğum kaşarı koydum .
  9. Üzerine toz biber serpip 10 dk fırında tuttum,sonra servise hazırdı. Yapacak olanlara afiyet olsun.

Yorumlar