Ispanaklı Domates Çorbası Tarifi

 

Ispanaklı Domates Çorbası Tarifi İçin Malzemeler

  • 4 tane büyük domates
  • 1 kase doğranmış ıspanak
  • 1 yemek kaşığı un (Tepeleme)
  • 1 tane kuru soğan
  • 1 kahve fincanı süt (Süt oranını artırabilir, krema da kullanabilirsiniz)
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 tatlı kaşığı toz şeker
  • Karabiber
  • Fesleğen
  • Tuz
  • 3 su bardağı su ile başlayın

    Ispanaklı Domates Çorbası Tarifi Nasıl Yapılır?

  • Tencereye zeytinyağı birazda tereyağı ekleyip kızdırdım. 1 yemek kaşığı un ekleyip unun kokusu çıkana kadar kavurdum.
  • Üzerine salça doğranmış domates, toz şekeri ilave edip 3/4 dakika kavurdum. 3 su bardağı su ekleyip kaynamaya bıraktım.
  • Çorba iyice özleşinceye kadar kaynatıp blendardan geçirdim.
  • Daha sonra ince doğranmış ıspanağı ekledim.
  • Ispanaklar pişince yavaş yavaş sütünü ekleyerek (Bu arada kıvam ayarı yapabilirsiniz) bir taşım daha kaynatıp ,tuz ve baharatlarını ilave edip çorbayı tamamladım. Denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun 🖐🌸

Yorumlar