Milföylü Pudingli Sütlü Tatlı Tarifi

 

Malzemeler

  • 2 büyük milföy
  • 1 paket muzlu puding
  • 2,5 su bardağı süt
  • Yarım paket krem şanti
  • Yarım paket çikolata sosu

1 su bardağı da sos için

  • 2 tane muz

    Nasıl Yapılır?

  • 2 tane bütün milföyleri küçük küçük parçalara bölün ve fırına verin kizirana kadar pişsin. Milföye hiç bir uygulama yapmıyoruz sadece güzel kızarsin.
  • O kızarırken bizde puding ki yapalım.Benim kullandığım bim in muzlu pudingki arkasında 3, buçuk su bardağı süt yazıyordu ben köyü kıvamlı olması için 2 buçuk su bardağı süt kullandım ve pudingki yaptım ayrı bı karıştırma kabına aldım ve soğumaya bıraktım.
  • Üstünü sirtecle kapattim ki kabuk tutmasın çok çabuk soğudu ve arada sürekli karıştırdım.
  • Puding tamamen soğudunda içine yarım paket krem şanti yi ekelyip iyice çırptim. Biraz da onunla beraber dolabda dinlendirdim.
  • Soğuyan pudingli kremayi son bir kez daha karıştırdim.
  • Milföyleri iyice kızarınca çıkarın. Yapacağınız kuplari hazırlayın.
  • Şimdi sırası ile biraz pudingli kremadan az alt kısmı dökün daha sonra 2 yada 3 tane küçük milföyleri elinizle ufalayın kupların içine bütün kuplara yaptıktan sonra 2 tane muzu da eşit bir şekilde paylaştırın.
  • En son üstlerine pudingli kremadan dökün.Bu kadar kolay aslında.
  • Benim yarım paket çikolata sosum vardı ben onu 1 su bardağı süt ile pişirdim ve üstlerine döktüm.
  • Biraz farklı ve uydurma tatlı gibi oldu ama tati efsane oldu.
  • Puding ve krem şanti birleşince ayrı bi güzel oldu.
  • Milföy ve hepsi birleşince efsane bir tatlı çıktı hem paylaşmak hemde kaydetmek istedim.Afiyet olsun 

Yorumlar