Tencerede Tavuk Yemeği Tarifi

 

Tencerede Tavuk Yemeği Tarifi İçin Malzemeler

  • 8 tane tavuk baget kullandım ben
  • 1 kase arpacık soğan ( yoksa bir tane dörde böl)
  • 3 adet patates
  • 2 adet havuç
  • 1 adet kapya biberi
  • 3 diş sarımsak
  • 1 su bardağı su
  • 1 yemek kaşığı tereyağ isteğe bağlı
  • 2 tane domates rendesi
  • Tuz
  • Karabiber
  • Pulbiber
  • Kekik

    Tencerede Tavuk Yemeği Tarifi Nasıl Yapılır?

  • Tavukları güzelce yıkayalım varsa tüyleri temizleyelim. Ardından kurutup tuz serpelim üzerlerine.
  • Ve una bulayıp tencerede sıvı yağda arkalı önlü kızartalım.
  • Sonrasında tereyağ ve diğer tüm malzemeyi sırasıyla ilave edip domates sosunu suyunu ve baharatları da ekleyip tencerenin kapağını kapatalım ortalama 45 dakikaya yakın ağzı kapalı pişirelim.
  • Çok sulu seviyorsanız tencere ağzı açık pişirip sulu bırakabilirsiniz tercihinize bağlı ama ben ağzı kapalı pişirip en son kapağı açtım suyunu çekti.
  • Son olarak maydanoz serptim yanına pilav ve salata yaptım siz nasıl arzu ederseniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...