yemek tarifleri;Fırında Somon

Fırında Somon Tarifi İçin Malzemeler

  • Kişi sayısına göre somon fileto (Ben 4 dilim yaptım)
  • 1 adet soğan
  • 2 adet patates
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 1 çay kaşığı toz kırmızı biber
  • karabiber
  • 1 adet limon

Fırında Somon Tarifi Yapılışı

Merhaba hanımlar. Sizlere somon tarifimi paylaşıyorum. Yumuşacık fırında mis gibi bir somon hazırlamaya ne dersiniz?
İşte tarifi👇
Soğanları halka şeklinde doğrayıp yağılı fırın kağıdına dizelim. Ardından yıkadığımız somonlarımızı tuz, karabiber, toz biberle ovalım. Soğanlarımızın üzerine dizelim. Ardından üzerine dilimlemiş olduğumuz limonları dizelim. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirelim. Ben yanına patates dilimleri hazırladım. Salata ve limon dilimleri ve patatesle sunumunuzu yapabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun😋

Yorumlar