Karamelize Un Helvam Tarifi

Karamelize Un Helvam Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 su bardağı şeker
  • 2 su bardağı su
  • su bardağı un
  • 250 gr tereyağı

Karamelize Un Helvam Tarifi Yapılışı

Öncelikle siz inanılmaz bir tarifim var ☺️ meram yıldız köşküne kahvaltıya gitmiştik orda bir yedim inanılmaz lezzet tadı damağımda kaldı 😊 eşime tarifini isteyemedim ama araya buldum 😁 çok şükür hemen denedim tutturdum 😋 öyleyse size de bu güzel tarifimi vermek istiyorum
  1. İlk önce karemelimizi hazırılıyoruz.Bunun şekerimizi tavaya alıp karemel rengini alana kadar eritiyoruz.
  2. Sonra üzerine suyumuzu ekleyip dikkat! Burda endişe etmeyin şekerler toparlanma olcak ama eriyecek karıştıra karıştıra sonra karemelimizin suyu hazır ve tavaya tereyağını alıp eritiyoruz.
  3. Unumuzu ilave edip pembeleşene kadar unumuzdan hafif koku çıkınca karemel şerbetimizi yavaşca döküp un çekene kadar kısık ateşte karıştırarak un şerbeti çekince kapağını kapatıp dinlemeye alıyoruz 😊 afiyet olsun deneyenlere şimdiden 😋😇

Yorumlar