Kışlık Bamya Tarifi

Kışlık Bamya Tarifi İçin Malzemeler

  • Bamya
  • Sıcak su
  • 1 çay kaşığı limon tuzu

Kışlık Bamya Tarifi Yapılışı

  1. Öncelikle bamyalarımızı yıkıyoruz sünme olmasın diye ve öyle temizliyoruz.
  2. Temizledikten sonra tencere alalım ve üzerini geçecek şekilde sıcak su ekleyelim ve limon tuzunu da ekleyelim ve rengi hafiften dönene kadar pişirelim.
  3. Çeşme altında soğuk suda yıkayalım ve süzgece alıp suyu süzüldükten sonra tepsiye serelim.
  4. Biraz daha soğumasını bekleyelim ve istediğimiz miktarda birer pişirimlik buz dolabı poşetlerine katıp dolaba katalım.
Ben kışlık bamyayı bu şekilde ve domatesli de yapıyorum ama isterseniz sizde her şeyi yaptıktan sonra bamya yemeğine ne kadar domates kullanıyorsanız. Şimdiden poşet içine çiğden doğrayıp kata bilirsiniz ben o şekilde de yapıyorum ama sefer böyle yaptım sade.

Yorumlar