Acuka Tarifi

Acuka Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 Yemek Kaşığı Domates Salçası
  • 3 Yemek Kaşığı Biber Salçası
  • 1 Su Bardağı Bayat ekmek (Robottan çekilmiş )
  • 1 Tatlı Kaşığı Kırmızı Biber
  • 1 Tatlı Kaşığı Nane
  • 1 Tatlı Kaşığı Kekik
  • 2 Yemek Kaşığı Fındık (Varsa Cevizde Olur)
  • Yarım Çay Bardağı Sıvıyağ
  • 4 Diş Sarımsak (Rendelenmiş )

Acuka Tarifi Yapılışı

  1. Öncelikle bir kap alalım içine biber salçası ve domates salçasını koyalım.
  2. Sıvı yağ, kırmızıbiber, nane, kekik, rendelenmiş sarımsak ve robottan çekilmiş ekmeği de katalım .
  3. Kaşıkla karıştıralım (sakın robotla karıştırmayın bu görüntü olmaz yoksa. )
İsterseniz az miktarda maydanoz ekleyebilirsiniz ben eklemedim.
Ben tuz katmadım çünki salçalarım yeterince tuzlu siz isteğe bağlı katabilirsiniz.
Bu lezzetli acukayı ister kahvaltıda ister gün arasında ekmeğinize sürüp afiyetle yiyebilirsiniz. 😋😋😋
Hazırladığımız acukayı kavanoza koyup üzerine sıvı yağ gezdirip buzdolabında uzun süre muhafaza edebilirsiniz ben az yaptım bitince yine taze taze yaparım siz ölçüyü ikiye katlayıp acukanın miktarını arttırabilirsiniz.

Yorumlar