Leziz Kaşarlı Sosis Tarifi

Leziz Kaşarlı Sosis Tarifi İçin Malzemeler

  • 6 adet maret uzun dana sosis
  • Çeyrek kangal sucuk
  • 2 adet domates
  • 1 su bardağı taze kaşar
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 çay kaşığı Kekik
  • Az pul biber
  • Az tuz

Leziz Kaşarlı Sosis Tarifi Yapılışı

Kahvaltı da yaptığım bu lezzeti yiyen bir daha istiyor ☺️👌💯 sizlerle de paylaşmak istedim.
  1. Doğradığım sosis ve sucuğu bir tavada tereyağı ile kavurdum.
  2. Ardından rendelenmiş 🍅 domatesi ilave ettim kapağını kapatıp biraz pişirdim.
  3. Az tuz attım çünkü sucuk ve sosis tuzlu olduğu için atarken kontrollü atın.
  4. Kekiği ve pul biberi de ilave edip küçük bir tepsiye döktüm.
  5. Üzerine rende kaşarı yaydım.
  6. 240 derece de kaşarı eriyene kadar fırınladım.
    İşte bu kadar servise hazır herkese afiyet olsun

Yorumlar