Yoğurtlu Kabak Çorbası (Çok Lezzetli ) Tarifi

Yoğurtlu Kabak Çorbası (Çok Lezzetli ) Tarifi İçin Malzemeler

  • 3 adet kabak
  • 1 adet soğan
  • 1 adet patates
  • 2 diş sarımsak
  • Tuz
  • Karabiber
  • Çay kaşığının ucu ile zerdeçal (isteğe bağlı)
  • Yaklaşık 8 su bardağı sıcak su (gerekirse ilave edelim)
Terbiyesi İçin;
  • 1,5 su bardağı yoğurt
  • 1 yemek kaşığı un
Üzeri İçin;
  • Tereyağı
  • Toz biber

Yoğurtlu Kabak Çorbası (Çok Lezzetli ) Tarifi Yapılışı

  1. Tencereye doğranmış kabak, patates, soğan, sarımsak,baharatlar ve suyu alarak karıştırıyorum.
  2. Orta ateşte sebzeler yumuşayana kadar pişiriyorum.
  3. Pişen sebzelerimi blendırdan geçiriyorum.
  4. Terbiyesi için yoğurt ve unu bir kapta çırpıyorum.
  5. Üzerine çorbamın suyundan alıp ekleyerek inceltiyorum.
  6. Hazırladığım terbiyeyi çorba ilave ediyorum. Bu arada sürekli karıştırıyorum.
  7. 5 dakika kaynadıktan ocağı kapatıyorum.
  8. Sosu için, tereyağında toz pul biberi kızdırıp gezdirerek servis ediyorum.

Yorumlar