Fırında Baget Patates Tarifi

Fırında Baget Patates Tarifi İçin Malzemeler

  • 7 tane tavuk baget
  • Yarım kilo tavuk göğüs
  • 1 büyük soğan
  • 2 veya 3 tane patates
  • 1 tane büyük veya 2 orta boy domates
  • 2 tane biber
  • 4 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 kaşık salça
  • 6-7 diş sarımsak
  • 4 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Tuz, pulbiber karabiber kekik
  • 1 çay bardağı sıcak su

Fırında Baget Patates Tarifi Yapılışı

Hayırlı cumalar arkadaşlar. Gönlümüzden geçenlerin kabul olmasını diliyorum. Daha önce de söylemiştim fırın yemekleri ❤️ ben😍  Bunların en pratiği fırında baget patates. Ben üzerini bi tık fazla kızarmış seviyorum. Herkesin damak tadı farklı tabi. Fazla uzatmadan herkese mutlu günler dileyip tarife geçeyim.
  1. Bagetlerin üzerine dikine çizik atalım.
  2. Göğüs kısmını istediğimiz gibi doğrayıp tavukları bir kaba alalım .
  3. Üzerine 2 kaşık yoğurt ,1 kaşık salça, 2 kaşık zeytinyağı, ikiye böldüğümüz sarımsaklar ve baharatları ekleyip tavukları iyice soslayıp üzerini strec filmle kapatın.
  4. Buzdolabında en 1 saat kadar dinlendirelim.
  5. Patatesleri soyup doğrayalım onu da tavukları sosladığımız gibi soslayıp tepsiye alalım.
  6. Üzerine tavukları ekleyelim.
  7. Doğradığımız biber,   soğan ve domateslerle süsleyelim.
  8. Sıcak su ekleyip nar gibi  kızarana kadar pişirelim. Afiyet olsun. 🌸
REKLAM

Yorumlar