Nar Reçeli Tarifi

Nar Reçeli Tarifi İçin Malzemeler

  • 4 su bardağı ayıklanmış nar
  • 2, 5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı nar suyu
  • 1 adet kabuk tarçın
  • 5-6 damla limon
  • 1 çay kaşığı tereyağı

Nar Reçeli Tarifi Yapılışı

Bugün size 2. kez yaptığım ve çok beğenilen çıtır çıtır bir tarif veriyorum.
Kahvaltı maşanıza hem renk ♦️🤣
Hem de çekirdekleriyle ses getirecek 🥰 🤣
  1. Narlarımızı ayıklanıp derin bir tencereye alalım.
  2. Üzerine şeker ve nar suyu ilave edelim.
  3. Kaynayıncaya kadar yüksek ateşte daha sonra olacağımızı kısarak 25-30 dakika daha pişirelim.Bu süreçte üzerinde oluşan köpükleri bir kaşık yardımıyla alalım ki reçelimiz daha parlak olsun.
  4. Ocağı kapatmaya yakın limon suyumuzu🍋 ilave edip, 5 dakika daha kaynatalım.
  5. Reçelimizi ocaktan aldıktan hemen sonra tereyağımızı ilave edilelim.
  6. Reçelimiz daha sıcakken uygun kavanozlara alınarak, kapağı sıkıca kapatılıp, ters çevrilir.
NOT : Reçelim kaynayıncaya kadar çubuk tarçını içinde tutum kaynamaya başlayınca çıkarttım. )
NOT : Ben çok şekerli reçelleri sevmediğim için 2. 5 su bardağı şeker yaptım dilerseniz şeker miktarını artırabilirsiniz.
Hepinize afiyet olsun

Yorumlar