Et Soteli Pilav Tarifi

Et Soteli Pilav Tarifi İçin Malzemeler

Et Sotesi İçin ;
  •  500 gr kuş başı et
  • 1 adet soğan
  • 1 adet yeşil biber
  • 2-3 diş sarımsak
  • Tuz karabiber
  • Sebzeli bulyon
Arzuya Göre ;
  • Salça
  • Maydanoz
Pirinç Pilavı İçin ;
  • 1 kase pirinç
  • Ilık su
  • Sıvı yağ
  • Tuz
  • Sebzeli bulyon

Et Soteli Pilav Tarifi Yapılışı

  1. Et sote için , soğanı biberi sarımsağı sıvı yağda sote yaptım.
  2. Dana etini ilave ettim kısık ateşe yavaş yavaş pişti.
  3. Tuzunu sebzeli bulyonu ilave ettim biraz da karabiber.
  4. Arzuya göre salça ilave edebilirsiniz az sıcak su. Ben sade yaptım.
  5. Pirinç pilavının yapılışı ,yağı ısıtın pilavın suyunu süzdüğüm pilavı tavaya ilave ettim karıştırdım , sıcak suyunu ilave ettim.
  6. Tuzunu ve sebzeli bulyon ilave ettim , kısık ateşe suyunu çekene kadar pişti.
  7. Piştikten sonra 15 dakika kadar dinlendirin.


Servise hazır.

Yorumlar