Bağışıklık Sistemini Güçlendiren Mantar Çorbası Tarifi

Bağışıklık Sistemini Güçlendiren Mantar Çorbası Tarifi İçin Malzemeler

  • 4-5 yemek kaşığı sıvı yağ
  • 1 orta boy kuru soğan
  • 6-7 adet kültür mantarı
  • Bir kaç damla limon suyu
  • 1,5 yemek kaşığı un
  • Yarım çay fincanı et suyu
  • 4,5 su bardağı sıcak su
  • 1 su bardağı süt
  • 1 çay kaşığı tuz

Bağışıklık Sistemini Güçlendiren Mantar Çorbası Tarifi Yapılışı

Herkese merhaba. Bu zor zamanlarda hastalıklardan korunmak için bağışıklık sistemini güçlendiren yemekler yapıyoruz. Bende hem kolay hem bol vitamin ve protein içeren nefis bir çorba hazırladım.
  1. Önce sıvı yağ ve ince ince doğradığım kuru soğanı biraz kavurdum.
  2. Sonra ince ince kestiğim mantarı ekledim.
  3. Suyunu bırakınca bir kaç damla limon suyu sıktım.
  4. Mantarlar iyice suyunu çekince unu ekleyip az kavurdum.
  5. Et suyu ve sıcak suyu ekleyip 15-20 dakika kaynattım.
  6. Sütü ekleyip bir 15 dakika daha kaynattım.
  7. Daha sonra servise alıp toz biber kavurup üzerine gezdirdim.
    Afiyet olsun ❤️

Yorumlar