10 Ağustos 2023 Perşembe

Epic Games bombayı patlattı: Popüler strateji oyunu ücretsiz oldu!

 Steam‘den sonra dünyanın en büyük dijital oyun mağazası Epic Games Store, geçtiğimiz yıllarda başlattığı her hafta bedava şekilde oyun dağıtma etkinliğini tüm hızıyla sürdürüyor. Bu sayede oyuncuları mutlu etmeyi başaran Epic Games Store’un bu hafta ücretsiz hale getirdiği oyunlar belli oldu.

Epic Games, bu hafta hangi oyunları ücretsiz hale getirdi?

Son dönemlerde ücretsiz şekilde verdiği oyunların düşük kalitede olması nedeniyle kullanıcılar tarafından oldukça eleştiri toplayan Epic Games Store, oyuncuları, aradan geçen bir sürenin ardından bu hafta memnun edecek gibi görünüyor.

Epic Games bu hafta hangi oyunları ücretsiz hale getirdi?

Epic Games, bu hafta iki oyunu birden ücretsiz hale getirdi. Bunlardan ilki 340 TL değerindeki popüler strateji oyunu Europa Universalis 4 oldu. Paradox Interactive tarafından geliştirilen yapım, ülke yönetme oyunlarını sevenler için en iyi seçeneklerden birisi. Oynamayacak olsanız bile kütüphanenize eklemenizi şiddetle tavsiye ederiz.Ücretsiz hale gelen ikinci yapım ise simülasyon türündeki Orwell: Keeping an Eye on You oldu. 18.5 TL değerindeki oyun, birinci yapım kadar popüler olmasa da sunacağı eğlence konusunda oldukça iddialı. Öyle ki söz konusu yapımda bir dedektif oluyor ve gerçekleşen bir terör saldırısının faillerini bulmak için araştırmalar yapıyoruz.

Europa Universalis 4 ve Orwell: Keeping an Eye on You yapımlarını ücretsiz olarak edinebilmek için Epic Games platformundan hesabınıza giriş yapmalı ve oyunları sepete ekledikten sonra 0 TL tutacak ödemeyi gerçekleştirmelisiniz.

Europa Universalis 4 sistem gereksinimleri

Minimum:

  • İşletim Sistemi: Windows 8.1 (64-bit)
  • İşlemci: Intel Core i3-2105 / AMD FX 4300
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 460 / AMD Radeon HD 5850
  • RAM: 4 GB
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • DirectX: 9.0c

Tavsiye Edilen:

  • İşletim Sistemi: Windows 10 Home (64-bit)
  • İşlemci: Intel Core i3 3240 / AMD FX 8120
  • Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 560 Ti
  • RAM: 8 GB
  • Depolama: 6 GB kullanılabilir alan
  • DirectX: 9.0c

Orwell: Keeping an Eye on You sistem gereksinimleri

Minimum:

  • İşletim Sistemi: Windows XP SP2+
  • İşlemci: 2.0 GHz hızında olması yeterli
  • Ekran Kartı: DirectX 9 uyumlu olması yeterli
  • RAM: 4 GB
  • Depolama: 3 GB kullanılabilir alan

iPhone 15 RAM’leri işlemcilerine göre yetersiz kalabilir!

 iPhone 15 tanıtım tarihi yaklaştıkça yeni detaylarda ortaya çıkmaya başlıyor. Kullanıcılar ve Apple hayranlarının merakla beklediği yeni serinin tanıtım tarihi geçtiğimiz günlerde belli oldu. Tabi bununla birlikte yeni sızıntı haberleri de gelmeye başladı. Son gelen haberlere göreyse iPhone 15 RAM’leri iPhone 14‘te olduğu gibi yerinde sayacak. İşte detaylar…

iPhone 15 işlemci ve RAM özellikleri belli oldu!

Eski adıyla Twitter yeni adıyla X üzerinden paylaşılan bir gönderi bize iPhone 15 Pro ve iPhone 15 Pro Max’in teknik özellikleri ve bunlara güç verecek A17 Bionic yonga seti hakkında bazı bilgiler veriyor. Her iki modelde de kullanılacak olan A17 Bionic işlemcisi TSMC tarafından üretilen N3B işlem düğümü kullanılarak üretilecek. Bu da her iki modeli de 3nm çip ile çalışacak olan ilk telefonlar yapacak.

iphone 15 işlemci

İşin CPU kısmındaki çekirdekler A16 ile aynı. Her iki çip modelinde de 5 çekirdekli bir CPU kullanılacak. Ancak GPU’lara geldiğimizde yenilikler başlıyor. A16 Bionic’in GPU’sunun sahip olduğu beş çekirdeğe A17 Bionic’te bir tane daha ekleniyor ve A17 Bionic 6 çekirdekli GPU’ya sahip oluyor. Buna ek olarak A16 Bionic’te gördüğümüz 3,46 GHz’lik maksimum hız A17 Bionic’te 3,70 GHz olacak.iPhone 15 Pro ve Pro Max modellerinde A17 Bionic ile birlikte ciddi bir performans artışı olacak. Apple’ın yeni çipleriyle birlikte daha akıcı bir iPhone deneyimi kullanıcıları bekliyor. Fakat iPhone 15 ve iPhone 15 Plus modellerine gelirsek iPhone 14 Pro ve Pro Max modellerinden pek farkları olmayacak. Çünkü şu anda iPhone 14 Pro ve iPhone 14 Pro Max‘te bulunan 4nm A16 Bionic çipi bu yıl iPhone 15 ve iPhone 15 Plus’a güç verecek.

iPhone 15 Pro ve iPhone 15 Pro Max’in her ikisinin de 8 GB RAM’e sahip olacağına dair söylentilere rağmen bahsi geçen Twitter kullanıcısı A16 Bionic gibi A17 Bionic’in de 6 GB LPDDR5 RAM ile eşleştirileceğini söylüyor.

Tarihi anlar: Uzaya ilk kez turist yolcu fırlatıldı!

 Virgin Galactic geçtiğimiz saatlerde gerçekleştirdiği uçuşla birlikte önemli bir dönüm noktasına ulaştı. VSS Unity isimli aracıyla uzaya ilk sivil turistlerini fırlatan şirket, 20 yıllık çalışmalarının sonucunu aldı. Galactic02 uçuşu ayrıca uzay turizmini gerçeğe dönüştürmek atılan en önemli adımlardan birini temsil ediyor.

Galactic02 ile ilk sivil turistler uzaya taşındı

Üç müşteriden oluşan mürettebat, Virgin Galactic’in VSS Unity uçağıyla havalandı. ABD’den kalkan VSS Unity, VMS Eve isimli ana uçağın desteğiyle 279 bin fit (85 km) üzerinde bir irtifaya ulaştı. Bu irtifada yaklaşık 5 dakika boyunca yer çekimsiz uzay boşluğunda gezinme şansı yakaladı. 

Uçaktaki uzay turistleri biletlerini çekilişle kazandı. Yolcular arasında bir girişimci Keisha Schahaff ve kızı Anastatia Mayers yer aldı. Schahaff ve Mayers uzaya ulaşan ilk anne-kız turistler olarak da tarihe geçti. Üçüncü yolcu ise 80 yaşındaki parkinson hastası Jon Goodwin oldu.Uzaya yapılan uçuşlarda biletler değişken fiyatlara sahip. Ancak uçuşlar için ödenen fiyatların 450 bin dolara kadar ulaştığı ifade edildi. Ayrıca şu anda 600’ü 250 bin dolar olmak üzere uzay turizmi için 800 bilet satıldığı ifade edildi.

Galactic02 misyonuna ilişkin uçuş anlarını ve sonrasını aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. (Uçuş 30. dakikada başlıyor)Yaklaşık bir ay önce ise bu görev astronotlar ile gerçekleştirildi. Galactic01 isimli uçuş, yaklaşık 90 dakika sürmüş ve dört şirket çalışanı için başarılı şekilde sonuçlanmıştı.

Virgin Galactic, çok daha yeni Delta araçlarına geçmeden önce, VSS Unity ve VMS Eve yardımıyla 2026 yılına kadar uzaya yolcu taşımayı planlıyor.

Sony açıkladı: PlayStation 5 satışları ne durumda?

 Sony, haziranın sonunda sona eren mali yılının ilk çeyreğine ait finans raporunu paylaştı. Ortaya çıkan sonuç ise hem iyi hem kötü oldu. Raporda PlayStation 5 satışlarına dair birçok bilgi yer aldı. Söz konusu sonuç ise beklentilerden daha farklı oldu. İşte Sony rapor sonuçları!

Sony toplam satışta yüzde 33 artış gösterdi!

Geçtiğimiz gün Sony, 30 Haziran’da sona eren şirketin ilk çeyreğine ait finans raporunu paylaştı. Bu rapora göre şirket, nisan ve haziran ayları arasında oyun ve ağ hizmetleri, müzik, görüntüleme ve finansal hizmetlerdeki önemli artışlar sayesinde toplam satışta da sonuç elde etti.

Sony açıkladı PlayStation 5 satışları ne durumda

Tüm bunlarla birlikte şirketin toplam satışı yüzde 33 artış gösterdi. Ancak şirket, raporda sevk edilen konsolların tam sayısını açıklamadı. Ayrıca Sony, Oyun ve Ağ Hizmetlerinin de yıllık bazda yüzde 27 büyüdüğünü söyledi. Satışların ise önümüzdeki aylarda artmaya devam edeceğini beklediklerini belirtti.Raporda olumlu sonuçların yanı sıra olumsuz sonuçlar da yer alıyor. Nisan ve haziran ayları arasında kaç adet Xperia akıllı telefon satışı olduğu hakkında herhangi bir bilgi yer almıyor. Ancak Eğlence, Teknoloji ve Hizmetler segmentinin bir önceki yıla göre yüzde 12 düşüş yaşadığı ortaya çıktı.

Rapora bakıldığı zaman yılın geri kalanı Sony için pek umut verici durmuyor. Özellikle dünya çapında akıllı telefon satışlarındaki düşüş, kamera sensörlerinin en büyük tedarikçilerinden olan Sony’i de fazlasıyla etkiliyor.

Sony açıkladı PlayStation 5 satışları ne durumda

Şirketin en büyük beklentisi ise oyun bölümünde. Oyun tarafında Sony, özellikle üçüncü taraf PlayStation oyun ve içeriklerindeki satış artışından dolayı ön görüsünü düzenledi. Bu mali yıl içinde PlayStation sahiplerini daha ilgi çekici oyunlar bekliyor. Bunlar arasında ise Assassin’s Creed Mirage, Spider-Man 2, Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Expansion, EA Sports FC ve Avatar: Frontiers of Pandora yer alıyor.


Vivo’dan heyecanlandıran paylaşım: ‘Başyapıt’ geliyor!

 Vivo, fiyat performans odaklı olması beklenen V29e lansmanı için gün saymaya başladı. Şirket tarafından paylaşılan son video, V29e’nin tasarımına dikkat çekiyor. Çinli üretici, V29e modelinin “başyapıt” olacağını ima ediyor.

Vivo V29e için resmi tanıtım videosu yayınlandı

Vivo’nun yayınladığı video, V29e’nin ince çerçevelerine ve renk seçeneklerine dikkat çekiyor. Resmi görseller telefonun en azından siyah ve açık mavi renklerde satışa sunulacağını ortaya koyuyor. Bununla birlikte tanıtımda bolca kırmızı kullanılması, seçim yapabileceğiniz daha fazla renk olabileceğini gösteriyor.

Vivo henüz lansman tarihini onaylamamış olsa da, iddialara göre bu ayın sonlarında vitrine çıkacak. Reklam videosunun bu ay içerisinde yayınlanması da Ağustos lansmanı söylentilerini destekler nitelikte. Ancak Eylül’e sarkabileceğini de göz ardı etmemek gerekiyor.V29e 5G’nin 120Hz yenileme hızına sahip 6,44 inç FHD+ AMOLED ekrana yer vereceği belirtildi. 8GB RAM ve 256GB’a kadar depolama alanıyla sunulacak. Gücünü ise Snapdragon 480 5G veya Snapdragon 480+ 5G yonga setinden alacak.

Daha önce sızdırılan görsellere göre V29e, arka tarafında renk değiştiren bir kaplamaya yer verecek. Arka kamera modülü ise LED flaşla birlikte iki büyük kamera sensörü barındırıyor. Selfie kamerası ekrana gömülü olarak gelecek.Kamera tarafında ise sızıntılara göre 50 Megapiksel ana sensör ve 2 Megapiksel derinlik veya makro sensörüne yer verecek. Selfie kamerasıyla ilgili ayrıntılar şu an için belirsiz.

8 Ağustos 2023 Salı

Dünyanın en popüler web siteleri 2010 yılında nasıl görünüyordu?

 20 Aralık 1990 tarihinde Tim Berners-Lee tarafından kurulan World Wide Web, web sitelerin başlangıcı oldu. O günden bu yana milyonlarca web sitesi yayımlandı. Ancak aralarından yalnızca Google, Facebook, YouTube ve Yahoo! gibi birkaç tanesi, dünyanın en popüler web siteleri haline geldi.

Demin sözünü ettiğimiz en çok ziyaret edilen web siteleri, günümüzde oldukça kullanışlı bir arayüze sahip olsalar da, 2010 yıllarında yeniye kıyasla daha farklı bir tasarım mevcuttu. Peki dünyanın en popüler web siteleri 2010 yılında nasıl görünüyordu?

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

İçeriğe geçmeden önce belirtmekte fayda var ki; dönemine göre düşündüğümüzde 2010 ile 2023 yıllarındaki arayüzler arasında bir fark yok. Zira o yıllardaki tasarımlar, zamanın trendlerine göre oldukça güzel bulunuyordu.Bu bağlamda, şimdi göreceğiniz arayüzler gözünüze güzel görünmemiş olsa da, o zamanlar için oldukça hoştu. Zira bundan 10-20 yıl sonra da 2023’teki web sitelerin arayüzleri için de aynı düşüncede olacağız. O halde lafı çok uzatmadan içeriğe geçelim ve biraz duygulanalım.

Google

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Google web sitesi günümüz ile karşılaştırıldığında, sayfadaki içeriklerin yerlerinde bir değişiklik olmasa da, stil bakımından önemli bir gelişme olduğunu görebilmek mümkün. Bunu metin kutuları ve butonlarda fark edebilirsiniz.

Amazon

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Dünyanın en popüler e-ticaret devlerinden Amazon, rakibi eBay’e benzer bir arayüze sahipti. Sol tarafta kategoriler, üst tarafta arama çubuğu ve tam ortada ise ürünler listeleniyordu.

Yahoo!

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Yahoo!, günümüzde eskisi gibi popüler olmasa da, o dönemin en çok ziyaret edilen arama yapma siteleri arasında yer alıyordu. Günümüzde ise yerini Google gibi güçlü rakiplere bıraktı. Tabii tamamen mezara gömülmüş değil, halen önemli bir kullanıcı kitlesi bulunuyor.

Facebook

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Meta’nın sahibi olduğu Facebook, o dönemlerde 7’den 70’e milyonlarca insan tarafından kullanılıyordu. Dünyanın dört bir yanından kullanıcısı olan sosyal medya platformunun arayüzü, uzun bir süre yukarıdaki gibi kaldı. Sonrasında ise önemli bir değişim geçirdi ve günümüzdeki halini aldı.

Twitter

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

2010 yılında Facebook gibi en çok ziyaret edilen sosyal medya platformları arasında yer alan Twitter, günümüzde bambaşka bir arayüz ile popülerliğini halen sürdürüyor. Fakat X adıyla…

YouTube

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

En eski web sitelerinden birisi de hiç şüphesiz YouTube. Google’a ait olan bu video izleme platformu, 2010 yılında Türkiye’de pek popüler sayılmazdı. Fakat aradan geçen birkaç yılın ardından neredeyse herkes tarafından bilinir oldu. Bunda Türk YouTuber’ların da önemli bir etkisi oldu.

eBay

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

O dönemlerde Amazon’a benzeyen bir arayüze sahip olan eBay’da en çok oyunlar ve elektronik ürünler aranıyordu. Bunu sayfadaki en çok aratılanlar kısmından görebilirsiniz. Call of Duty ve Resident Evil oyunları bir yana, Xbox ve PlayStation gibi konsollar da oldukça takip ediliyordu.

Apple

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Günümüzde teknoloji devi olarak varlığını sürdüren Apple, bugün sahip olduğu daha modern web sitesinde de siyah ve beyaz renklerini yaygın olarak kullanıyor. Yukarıdaki ekran görüntüsünde görebileceğiniz 2010 yılındaki web sitesindeki iPhone 3G tanıtımı ise oldukça göze çarpıyor.

LinkedIn

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Microsoft’un sahibi olduğu LinkedIn, pek çok sektörde çalışan kişileri bir araya getiren sosyal medya platformu olarak karşımıza çıkıyor. CEO’lara bile kolayca ulaşabileceğiniz bu platform, o yıllarda da oldukça popülerdi.

Microsoft logosunun geçmişten günümüze değişimi

Microsoft logosunun geçmişten günümüze değişimi

Microsoft logosunun geçmişten günümüze değişimi sıklıkla merak ediliyor. Peki şirketin logosu zaman içinde nasıl değişti?

Wikipedia

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Wikipedia’nın 2010 ve 2023 yıllarındaki arayüzlerini karşılaştırdığımızda önemli seviyede bir fark olmadığını söyleyebiliriz. Tabii yazı yazma kutuları ve butonlardaki ince değişimler, gözden kaçmıyor.

Microsoft

2010 yılına gidelim: Dünyanın en popüler web siteleri nasıl görünüyordu?

Apple gibi teknoloji devi olan Microsoft’un web sitesi, rakiplerine kıyasla daha renkli bir arayüze sahipti. Şirketin eski logosunu da görebileceğiniz bu sitede, şu anda desteği sona eren ve hatta kendisi için mezar taşı bile yapılan Internet Explorer 8 sürümünün tanıtımının yapılması bizlere bir mazi yaşatıyor.

Oracle

Microsoft’un ardından en büyük yazılım şirketi olan Oracle, teknoloji ile ilgili pek çok alanda faaliyet gösteriyor. Öyle ki şirket, özellikle veri yönetimi konusunda önemli hizmetler sunuyor. En çok kullanılan programlama dillerinden Java’yı da destekliyor.

ShiftDelete.net

Listenin son sırasında ise şu anda bu içeriği okuduğunuz web sitesi ShiftDelete.net yer alıyor. Milyonlarca tekil ziyaretçisi ile Türkiye’nin en popüler teknoloji haber sitelerinden ShiftDelete.net, daha kullanışlı ve hoş bir arayüz ile devamlılığını sürdürüyor.

Netflix’te The Witcher rüzgarı: Listeleri darmaduman etti!

 Dünyanın dört bir yanından milyonlarca abonesi ile en popüler dijital akış sağlayıcısı Netflix, kısa süre önce Türkiye ve dünya genelinde haftanın en çok izlenen dizilerini paylaştı. Listede çeşitli yapımlar yer aldı. İşte en popüler Netflix dizileri…

İşte haftanın en popüler Netflix dizileri

Netflix tarafından paylaşılan verilere göre dünya genelinde en popüler dizi, The Witcher‘ın 3. sezonu oldu. Yakın zamanda yeni bölümleri ile seyirci karşısına çıkan yapım, toplamda 59 milyon saat izlenme süresi kaydetti.

İşte haftanın en popüler Netflix dizileri

En popüler Netflix dizileri listesinin ikinci sırasında ise Sweet Magnolias yer aldı. Liseden beri arkadaş olan bir grup kadının hayatına odaklanan yapım, toplamda 5 milyon 300 bin saat izlendi. Hemen ardından ise onu Too Hot to Handle takip etti.Netflix’in Türkiye için paylaştığı verilere baktığımızda ise en popüler dizinin Terzi‘nin 2. sezonu olduğunu görüyoruz. İkinci sırada The Witcher‘ın 3. sezonu bulunuyorken. Terzi‘nin 1. sezonu ise üçüncü sıraya adını yazdırmayı başardı.

Netflix Global – en popüler diziler

SıraDiziKaç Haftadır Top10?Toplan İzlenme
Süresi (Saat)
1The Witcher: 3. sezon559 milyon
2Sweet Magnolias: 3. sezon245 milyon 900 bin
3Too Hot to Handle: 5. sezon326 milyon 300 bin
4The Lincoln Lawyer: 2. sezon412 milyon 600 bin
5Survival of the Thickest: 1. sezon38 milyon
6Barbie Life in the Dreamhouse: 1. sezon19 milyon 100 bin
7Quarterback: 1. sezon311 milyon
8Fatal Seduction: 1. sezon46 milyon 400 bin
9Mark Normand: Soup to Nuts11 milyon 500 bin
10CoComelon: 8. sezon11 milyon 800 bin

Netflix Türkiye – en popüler diziler

SıraDiziKaç Haftadır Top10?
1Terzi: 2. sezon1
2The Witcher: 3 sezon5
3Terzi: 1 sezon13
4Manifest: 1 sezon4
5Baki Hanma: 2 sezon1
6Fatal Seduction: 1 sezon4
7The Smurfs: 1 sezon2
8Manifest: 2 sezon1
9King the Land: 1 sezon6
10Cem Yılmaz: Diamond Elite Platinum Plus9

Türk Hava Yolları’ndan Türkiye’de bir ilk!

 Ülkemizin bayrak taşıyıcı hava yolu şirketi Türk Hava Yolları, şimdiye kadar bir çoğunda dünyaca ünlü isimlerinde yer aldığı pek çok başarılı reklam filmine imza attı. Şimdi ise bu yapıtlara bir yenisini daha eklendi. Filoya yeni dahil olan uçakları tanıtmak amacıyla yapılan çekimlerde Türkiye’de ilk defa uygulanan bir çekim tekniği kullanıldı. İşte konunun detayları…

Türkiye’de ilk defa uçaktan uçağa çekim!

Türk Hava Yolları’nın yeni yayınladığı kısa film önceden yayınladığı birçok film gibi yine gündem olma yolunda. Zira yayınlanan bu yeni kısa filmin çekimlerinde Türkiye’de ilk defa uygulanan bir çekim yöntemi kullanıldı. Ülkemiz hava sahasında ilk kez yerden yüzlerce metre yükseklikte 8K görüntü kalitesiyle ticari bir yolcu uçağının çekimleri, etrafında uçan başka bir jetten gerçekleştirildi.

Çekimlerin İstanbul’da yapılan kısmından bir kare

Bu özel çekimler toplamda 14 saatlik uçuş süresi ile yapıldı. Çekimlerin iki günü Antalya’da, üç günü de İstanbul’da yapılırken hava sahasındaki diğer uçuş operasyonlarının aksamaması için bu çekimlere mahsus olmak üzere gerekli planlamalar ve rotalar oluşturuldu.Antalya ve İstanbul gibi zengin; tarihi, kültürel ve doğal görsel imgelere sahip şehirlerde gerçekleştirilen bu uçuşlar olabildiğince alçaktan ve yavaş uçularak yapıldı. Zira izleyiciye şehirlerin eşsiz görsel güzelliklerini havadan daha görünür kılarak göstermekte çekimlerin amaçları arasında yer alıyor.

5 gün, 14 saat, 2 şehir…

Türk Hava Yolları, resmi sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımlarına “5 gün, 14 saat, 2 şehir… Sizi İstanbul ve Antalya semalarında 8000 ve 3000 feet’te nefes kesen bir yolculuğa davet ediyoruz. Türkiye’de ilk kez havadan havaya çekim stili kullanılarak üretilen filmimiz ile bulutların üzerinde destansı bir yolculuğa hazır olun.” notunu düştü.

Çekimlerin İstanbul’da yapılan kısmından bir kare

Şirketin Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat ise projeyle ilgili şunları söyledi:

Gökyüzünde yüksek irtifada gerçekleşen bu zorlu projeyi başarıyla tamamlamanın gururunu yaşıyoruz. Türk Hava Yolları olarak bu görüntüleri; markamızın ve filomuza yeni kattığımız uçaklarımızın lansmanlarında sunarak ülkemizin ve bilhassa İstanbulumuzun tanıtımında değerlendireceğiz.

TGA ise global reklam filmlerinde kullanacağı bu görüntüler ile güzel ülkemizin tanıtımında katkıda bulunacak. Dünyadaki ve özellikle sektörümüzdeki teknolojik gelişmelere adapte olarak sınırlarımızı genişletiyor; farklı bakış açıları geliştirerek dünyanın dört bir yanındaki yolcularımıza ve havacılık tutkunlarına fark yaratan projeler sunmaya devam ediyoruz.”