Adana Kebabı Tarifi

Adana Kebabı Tarifi İçin Malzemeler

  • 500 gr dana kıyma
  • 100 gr kuyruk yağı
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı pulbiber
  • 1 çay kaşığı karabiber
  • Yeteri kadar çöp şiş

Adana Kebabı Tarifi Yapılışı

Merhaba arkadaşlar ve sevgili takipçilerim uzun zamandır yoktum. Kötü bir hamilelik geçirdim. Ölümlerden döndüm ve kızımı erken almak zorunda kaldılar. Bebeğim 2 hafta yoğun bakımda kaldıktan sonra kaybettim. Kaderim bu şekildeydi şüphesiz. Allah kimseyi evlat ile sınamasın. Amin. Yeni yeni toparlanıyorum ve tariflerime geri döndüm.
  1. Yoğurma kabına bütün malzemeler alınır ve en az 5 dakika kuvvetlice yoğrulur.
  2. Buzdolabında 1 saat bekletilir.
  3. Daha sonra elimize iri parçalar alarak iki adet çöp şişe geçirerek şekil verelim.
  4. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizilir.
  5. Önceden ısıtılmış 250° fırında 15 dakika pişirilir.
  6. Şişler ters çevrilir ve 5 dakika da bu şekilde pişirilir.
  7. Servis için hazırdır. Afiyet olsun. 💕

Yorumlar