Terbiyeli Buğday Çorbası Tarifi

Terbiyeli Buğday Çorbası Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 çay bardağı buğday
  • 1 yumurta
  • 7-8 kaşık yoğurt
  • 2 kaşık un
  • Yarım limon suyu
  • Tereyağ ve nane

Terbiyeli Buğday Çorbası Tarifi Yapılışı

  1. Buğdayları yıkayıp tencereye alın su ile haşlayın kıtır kalmasın .
  2. Sonrasında ocaktan alın içine ben buzluktan 1 bardak kadar kemik suyu koydum o şekilde eritin.
  3. Çorbanın terbiyesini hazırlayın hemen ben kavanozun içinde yapıyorum yoğurt, yumurta ,un ve limon birleştirip çatalla karıştırıyorum sonrasında kavanozun kapağını kapatıp iyice çalkalıyorum kıvamı çok iyi oluyor 👍🏼
  4. Tencereyi tekrar ocağa alıyorum ve içinde kemik suyu erimiş oluyor, ben terbiyeyi hazırlarken ☺️ kavozun tamamını tencereye boşaltıyorum, karıştırıp bırakıyorum.
  5. Ara ara karıştırarak kaynadıktan sonra özleşiyor ve 1 yemek kaşığı tereyağında nane yakıyorum ve üzerine döküyorum tuzunu da ilave ettik mi 3-4 dk daha kaynatıyorum ve işlem tamam oluyor ♨️♨️yapacaklara afiyet olsun

Yorumlar