Haşlamadan Makarna Yaptım Direk Sosuyla Pişti Tarifi

Haşlamadan Makarna Yaptım Direk Sosuyla Pişti  Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 paket spagetti
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • 2 diş sarımsak
  • 2 adet domates
  • 3 yemek kaşığı sıvı yağ
  • Kaynar su
  • İsteğe bağlı baharat hangisini tercih edersiniz

Haşlamadan Makarna Yaptım Direk Sosuyla Pişti  Tarifi Yapılışı

  1. Tencereyi ocağa alın içine sıvı yağ ve rendelenmiş sarımsağı ilave edip ,sarımsağı kavurun.
  2. Sonra içine salçaları ilave edip onları da kavurun.
  3. Rendelenmiş domatesleri de ilave edin iyice karıştırın üzerine spagettileri ilave edin
    ( ben spagetti tercih ettim siz dilediğiniz makarna çeşidini tercih edebilirsiniz )
  4. Kaynatmış olduğumuz suyu üzerine dökün suyun makarnanın üzerine çıkması yeterli olacaktır.
  5. Tuzunu da ilave edip karıştırıp kapağını kapatıp kaynamaya bırakın arzuya göre baharat ilave edebilirsiniz .
  6. Ara sıra kapağını açıp karıştırın suyunu çekince ocaktan alıp servis tabağına alıp yiyin afiyet olsun 😋

Yorumlar