Havuçlu Elmalı Cevizli Kek Tarifi

Havuçlu Elmalı Cevizli Kek Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 yumurta sarısı (+6)
  • 1 tatlı kaşığı ruşeym (@makarnavitma int sitesinden aldım) (+8)
  • 3 yemek kaşığı yoğurt (+6)
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı (+6)
  • Yarım havuç rendesi (+6)yarım elma rendesi(+6)
  • 2 adet ceviz(+8)
  • Çay kaşığı karbonat
Üstünü Süslemek İçin ;
  • Yulaf
  • Kıvam aldığı kadar tam buğday unu

Havuçlu Elmalı Cevizli Kek Tarifi Yapılışı

  1. Yumurtayı çırptım yoğurt ve zeytinyağını üstüne ekleyip çırpmaya devam ettim.
  2. Karbonatı ve ruşeym ekledim karıştırdım peşine havuç, elma, kırdığım cevizleri attım ve karıştırdım.
  3. Ardından unu ekledim kıvam alana kadar karıştırdım ve muflin kablarıma yerleştirip üstlerini yulaf ile süsledim.
  4. 180 derece fırında 30 dakika civarı pişirdim.
    Sonuç muhteşem oldu 🤷🏻‍♀️🧿
    Yeni pütürlü gıdaya başlayan anneler ufak ufak elinde koparıp verebilir 3/1 ini. Bebeğinizin damak zevki gelişir🤗
    Ben bu şekilde 8. aylarına girdiklerinde vermeye başladım.
    Afiyet olsun bebişlere. Beğenilerinizi eksik etmeyin

Yorumlar