Patatesli Peynirli Kıymalı Gözleme

Patatesli Peynirli Kıymalı Gözleme Tarifi İçin Malzemeler

  • 3 su bardağı ılık su
  • 2 paket kuru maya kuru maya yoksa bir paket yaş maya
  • 1 adet küp şeker
  • 1 kg un
İç Harcı İçin ;
  • 100 gr peynir maydanoz
  • Yarım kg patates (püre yapılır)

Patatesli Peynirli Kıymalı Gözleme Tarifi Yapılışı

Bismillahirrahmanirrahim
  1. Bütün malzemeler karıştırılır. 1 saat mayalanmaya bırakılır
  2. Mayalandıktan sonra yumruk büyüklüğünde bezeler yapıp elimle açtım arasına peynir maydanoz koyup büzdüm ve tekrar dinlenmeye bıraktım.
  3. Hepsini aynı şekilde yaptıktan sonra tekrardan bu bezeleri merdaneyle tabak büyüklüğünde açtım tavada yağsız bir şekilde pişirdim. İsteyen sonradan tereyağ sürüp o şekilde servis yapabilir. Ben arasına kıyma da Soğanla kavurup koydum her ikisi de çok güzel oldu.
    Kıymalı Lahmacun gibi peynir ve maydanozlu gözleme tarzında oldu. Deneyenlerden düşüncelerini bekliyorum. 😊Afiyet olsun

Yorumlar