Kremasına Hayran Kalacağınız Oreolu Pasta Tarifi

Kremasına Hayran Kalacağınız Oreolu Pasta Tarifi İçin Malzemeler

Pandispanyası için;
  • 5 Yumurta
  • 1 Su bardağı Şeker
  • 1 Su bardağı Un
  • Yarım Su bardağı Nişasta
  • (Buğday Mısır fark etmez)
  • 1 kabartmatozu
  • 3 çorba kaşığı Kakao
  • 5-6 Yemek Kaşığı Sıcak Su
Pasta Kreması için;
  • 15 Oreo
  • 300gr Quark (Labne)
  • 1 paket Creme Fraiche (Kaymak)
  • 2 paket Schlagsahne (Krema)
  • 5 paket Krema Sertleştiricisi
  • 100 gr Pudraşekeri
Dışı için;
  • Kremşanti
Çikolata Sosu için;
  • 100gr Çikolata
  • 50gr Hindistanceviziyağı

Kremasına Hayran Kalacağınız Oreolu Pasta Tarifi Yapılışı

Merhabalar dün Akşamdan hazırlamış olduğum müthiş bir Pastam var
Kremasını kendim uydurdum öyle güzel olduki😍
Mutlaka denemelisiniz
1. Öncelikle Pandispanyasından başlayalım Yumurtaları Sarısından ayıralım
Beyazları bir çimdik tuz ile Kar haline gelince kadar çırpalım
❗Aşağıda Fotoğrafta gördüğünüz gini Kabı ters çevirdiğinizde Yumurta Akları düşmüyor ise olmuştur
❗Not: Yumurtaların kar haline gelebilmesi için kullandığınız Kabın ve Mixerin kesinlikle kuru olması gerekiyor
En ufak bir Su damlası Kabarmasını önleyecektir
Buarada Yumurta Akımdaki Gülen yüzü fark ettinizmi Sizde😃
2. Yumurta Sarısını Şeker eriyinceye kadar başka bir Kapta çırpın
3. 6 Yemek kaşığı Sıcak Suyu koymayıda unutmayın
4. Tüm Kuru Malzemeleri ayrı bir Kapta Süzgeçten geçirip karıştıralım ardından Yumurta Sarısına ekleyelim Spatula ile güzelce karıştırdıktan sonra Yumurta Akını dikkatlice ekleyelim
5. Kek Hamurunu 18-20 büyüklüğündeki Pasta Kalıbına dökelim tezgaha 2-3 sefer vuralım göreceksinizki Hava Kabarcıkları çıkacak
❗Not: Kalıbı vurmamızın Sebebi içindeki Hava Kabarcıklarını dışarıya çıkarıp
Kekin orantılı kabarması içindir
Bütün Püf Noktaları uygularsanız harika bir Pandispanya elde edersiniz☺️
6. 180° Kürdan Testini başarı ile geçinceye kadar Fırında pişsin
Yaklaşık 30 dakika sürebilir ama yinede kontrollü olun
7. Kekimiz pişerken Kremasını yapmaya başlayalım;
Oreoları un ufak oluncaya kadar ezdim
8. Kreması için gerekli olan Malzemeleri bir Kaba alıp güzelce Kıvam alıncaya kadar çırpalım
9. Oreoları Kremaya dahil edelim
10. Buzdolabında bekletelim
11. Bu esnada Kekimiz pişmiştir artık biraz dinlendikten sonra Kalıbına çıkarıp
3 Parçaya ayıralım
12. Üstündeki Parçayı en aşağıya Tabanı olarak kullandım, ki üzeri düz olsun
13. Tabanını Kalıbına tekrar koyalım ve her yerine gelecek şekilde Süt ile ıslatalım
❗Not: burası çok önemli gerçekten her yerinin ıslanmış olduğundan emin olun kenarları vs. Sonra yerken kuruluk olmasın☺️
Ben baya bir ıslattım yerkende belliydi yumuş yumuş olmasından😍
14. Üstüne Kremayı bolca koyalım
15. Aynı işlemi diğer Kısmınada yapalım
(Süt ile ıslatma üzerine Krema. )
❗Kremayı 2 Katına yetecek kadar eşit şekilde ayırırsınız
16. En üstünüde Süt ile islatalım ve 3 Saat Buzdolabında bekletelim
17. Pastamız beklerken Dışına süreceğimiz Kremşantisini hazırlayalım onuda Buzdolabına alalım soğuduktan sonradaha güzel sertleşiyor
18. Eveet artık tamamlayabiliriz
Pastamızı Kalıptan çıkaralım her yerini Kremşanti ile kaplayalım
Üstünede ben Sıkma Torbası ile şekil verdim
❗Kremşanti yoksa benim gibi
Krema ve Krema Sertleştiricisini çırpıp onuda kullanabilirsiniz ama Kremşantiyi öneririm☺️
19. En üstüne eritmiş olduğumuz Çikolatayı dökelim ben Çikolatayı döktükten sonrada Bıçak ile biraz şekil verdim☺️
Dinlenmesi için Buzdolabına kaldıralım
Deneyeceklere şimdiden kolay gelsin💐

Yorumlar