Yoğurtlu Salata Tarifi

Yoğurtlu Salata Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 su bardağı boncuk makarna
  • Yarım su bardağı bezelye
  • 1 su bardağı mısır
  • 1 adet büyük havuç
  • 4 -5 dal dereotu
  • 1 yemek kaşığı mayonez
  • 2 kase yoğurt

Yoğurtlu Salata Tarifi Yapılışı

  1. Bir su bardağı boncuk makarnayı pişirin ben bezelye pazardan alıp ayıklayıp difrize attığım için illaki konserve gibi olmuyor. Onu haşlamanız gerek makarnanın üzerine döktüm beraber haşlandılar ayrı ayrı haşlamanıza gerek yok. Hem yorucu oluyor hem de beraber pişiyor.
  2. Bir tencerede bir havucu küçük doğradım bezelyenin makarnanın üzerine döktüm yarım pişmesine yakın havuçları da üzerine attım.
  3. Sonra altını kapattıktan sonra ben hiç süzmedim suyunu ona göre ayarlayıp pilav gibi yapıyorum.
  4. Dilerseniz tutturamam derseniz suyu bol koyun süzebilirsiniz bir su bardağı pakette satılan dondurucu mısırdan ekledim 4 -5 dal dereotu 2 kase yoğurt hazırladığınız makarna soğusun. Yoğurdu öyle ekleyin mayonez bir yemek kaşığı bir çay kaşığı tuz karıştırın muhteşem bir yoğurtlu salata Afiyet şifa olsun

Yorumlar