Domates Soslu Makarna Tarifi

Domates Soslu Makarna Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 paket kalem yada penne makarna
  • 3 adet orta boy domates
  • 7-8 dal taze nane (kuru nanede olabilir)
  • 4-5 yemek kaşığı sıvı yağ
  • İsteğe göre üzerine peynir
  • Haşlamak için kaynar su
  • Tuz

Domates Soslu Makarna Tarifi Yapılışı

Merhabalar, yeni yaptım makarnamı tadına baktım beğendim ve sizlerle paylaşıyorum.
  1. Öncelikle makarnamızı tuzlu kaynar suda on dakika kadar kaynatıp pişirelim. Ben biraz diri sevdiğim için kontrollü pişirdim.
  2. Makarnamızı süzgece alalım. Domateslerimizi püre haline getirelim.
  3. Tenceremize sıvı yağ püre domatesi alalım kavuralım nanemizi ekleyelim az daha karıştıralım.
  4. Üzerine makarnamızı dökelim ocağı kapatmadan sosumu makarnamız ile birlikte 2-3 dakika karıştırarak kavuralım. Artık servise hazır.
  5. Servis tabağına aldığımız makarnamızın üstüne arzuya göre peyniri serpeleyelim.
    Buyurun efendim afiyet olsun.

Yorumlar