12 Mayıs 2020 Salı

Zoom’un farkı neydi de sevdik?

Özellikle salgın döneminde evden yaptığımız çevrimiçi toplantıların sayısı epey bir çoğaldı. Durum böyle olunca görüşme uygulamalarına da talep arttı. Talebin artış gösterdiği bir görüşme uygulaması da Zoom oldu. Daha önce adını pek duymadığımız Zoom’un adını sıklıkla duyar olduk. Peki, Zoom nasıl başarılı oldu? İşte Zoom başarı hikayesi!

Zoom başarı hikayesi

Zoom’un kurulduğu sıralarda dünyada birçok görüşme uygulaması geliştiren şirket vardı. Üstelik bunlar, teknoloji devleri arasında yer alıyordu. Görüşme uygulamasına sahip olan şirketlerden biri de Cisco oldu. Ancak Cisco’nun kurumsallığı bu uygulamanın başarısız olmasına sebep olmuştu.
Bu düşünceye sahip olan Cisco ekibi ise, çalıştıkları şirketten ayrılarak yeni bir görüşme uygulaması geliştirmek için kolları sıvıyorlar. Bu görüşme uygulamasının adı ise Zoom oluyor.
Bu zamana kadar kullanıcı deneyimini en iyi şekilde değerlendiren ve analizler yapan ekip, Zoom uygulaması ile birlikte bir başarı elde ediyor.
Reklam tarafında ise çalışmalara da önem verilmiş. Silikon Vadisi gibi potansiyel konumlara tabela reklamları verilmiş. Bu reklam çalışmaları halen daha devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder