Baharatlı Kafes Patatesler Tarifi

Baharatlı Kafes Patatesler Tarifi İçin Malzemeler

  • 4-5 adet patates
  • Kimyon
  • Karabiber
  • Tuz
  • Toz biber
  • Yağ

    Baharatlı Kafes Patatesler Tarifi Yapılışı

    1. Patateslerimi yıkıyor sonra kesme tahtama alıyorum.
    2. Ardından soyup kafes şeklindeki kesme bıçağım ile kesmeye başlıyorum.
    3. Kestiğim patates dilimlerimi yıkıyor ardından kup kuru olana kadar duruluyorum.
    4. Şimdi yağlı tepsimi alıp ( yağlı kağıtlı) hazırlıyorum.
    5. Bir kaba tuz, yarım tatlı kaşığı toz biber, yarım tatlı kaşığı karabiber ,yarım tatlı kaşığı ekliyorum .
    6. Karıştırıp patateslerim ile birlikte iç içe veriyorum karıştırıyorum.
    7. Sonra tepsime hepsini dizip üstlerini az biraz yağlıyorum .
    8. Isıtılmış fırınıma alıyorum çok fazla bekletmeden çıkarıyorum afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...