Tavuk Quesadilla Tarifi

Tavuk Quesadilla Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 adet tortilla ekmeği (lavaş)
  • 1 parça tavuk göğsü
  • 1 kaşık zeytinyağı
  • Yarım kuru soğan
  • 1 kapya biber
  • 2-3 yeşil biber
  • 1 tatlı kaşığı salça
  • 1 tatlı kaşığı acı sos
  • 4-5 dilim cheddar peyniri
  • 1 küçük kase kaşar peyniri rendesi
  • Tuz
  • Kimyon
  • Kekik

    Tavuk Quesadilla Tarifi Yapılışı

    1. İlk olarak tavuk göğsü küçük kuşbaşı olarak doğranır.
    2. 1 kaşık zeytinyağı dökülen tavada suyunu çekene kadar pişirilir ve damak zevkinize göre tuz, kimyon, kekik eklenir.
    3. Kuru soğan ve biberler de doğranır ve tavuklarla beraber sotelenmeye devam edilir.
    4. 1 tatlı kaşığı salça ve acı sosu da küçük bir kaseye alınır, bir yemek kaşığı su eklenir karıştırılır ve tavaya ilave edilir.
    5. 3-4 dakika da bu şekilde pişirmeye devam ettim ve iç harç hazır.
    6. Lavaşın yarısına tavuk soteden koyup üzerine incelttiğim cheddarları ve kaşar peynir rendesini ekleyerek “d” şeklinde katladım.
    7. 1 kaşık zeytinyağı döktüğüm tavada orta ateşte dış kısım gevrekleşip peynirler eriyene kadar arkalı önlü kızarttım.
    8. Bana biraz acısı az geldi üzerine de acı sos ekledim ve tabii ki biber turşusu 👌afiyet olsun 💗.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...