Limonlu Nişastalı Kurabiye (Kıyır Kıyır Bisküvi Tadında) Tarifi

Limonlu Nişastalı Kurabiye (Kıyır Kıyır Bisküvi Tadında) Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı tozşeker
  • 125 gram margarin
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı nişasta
  • 2 limon kabuğunun rendesi
  • Yarım limonun suyu
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un

Limonlu Nişastalı Kurabiye (Kıyır Kıyır Bisküvi Tadında) Tarifi Yapılışı

Kıyır kıyır, mis gibi limon kokan çatlak kurabiye yaptım, sizlerle paylaşmak istedim.


  1. Yoğurma kabına 2 yumurta, yumuşamış margarin, tozşeker, vanilya ve 2 limon kabuğunun rendesini koyup iyice yoğurdum.
  2. Kabartma tozunu ekleyip, kabartma tozunun üzerine yarım limonun suyunu döktüm, köpürmesini bekledim.
  3. Ardından nişastayı ekleyip karıştırdım.
  4. Aldığı kadar unla ele yapışmayan yumuşak bir hamur yoğurdum.
  5. Cevizden büyük parçalar alıp elimde yuvarlayıp, pudra şekerine buladım.
  6. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizdim.
  7. 180 dereceli önceden ısıtılmış fırında çatlayıp hafif pembeleşinceye kadar pişirdim. Servise hazır, afiyet olsun.

Yorumlar