17 Ocak 2020 Cuma

Facebook, WhatsApp konusunda geri adım attı

Yıllardır mobil cihazlarda ana iletişim uygulaması olan WhatsApp’ın, Facebook tarafından satın alınmasının üzerinden altı yıl geçti. İnternet devinin WhatsApp reklam hamlesi ile gelir elde etmek istediği ilk kez 2018’de duyurmuştuk.
O zamanlar WhatsApp’ın Başkan Yardımcısı olan Chris Daniels, Hikayeler bölümüne reklam eklemeyi planladıklarını duyurmuştuk. Bu hareketin arkasındaki fikir, uygulamadan biraz gelir elde etmek ve işletmelerin dünyadaki tüm WhatsApp kullanıcılarına ulaşmasını sağlamaktı.

Facebook, WhatsApp reklam planından vazgeçti!

Wall Street Journal tarafından yayınlanan yeni rapora göre Facebook, WhatsApp reklamları ile gelir elde etmekten vazgeçti. WhatsApp’a reklamları entegre etmenin en iyi yollarını bulmak için kurulan ekibin dağıtıldığı ve yürütülen çalışmalar için kullanılan kodların WhatsApp üzerinden silindiği dile getiriliyor.
Facebook, WhatsApp’ta reklam satma planlarından uzaklaşıyor gibi görünüyor. Konuyu bilen insanlar, WhatsApp’ın son zamanlarda reklamları hizmete entegre etmenin en iyi yollarını bulmak için kurulmuş bir ekibi dağıttığını açıkladı. Ekibin çalışması daha sonra WhatsApp’ın kodundan silindi.
Facebook’un bu konudaki çalışmaları tamamen sona erdirdiğine dair resmi bir açıklaması yok. Bu nedenle WhatsApp reklamları ilerleyen dönemde tekrar gündeme gelebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder