Hâlihazırda internet tarayıcıları ile kendisine ulaşılabilen Gmail sipariş geçmişi sistemi, bundan böyle daha çok kişinin hayatını kolaylaştıracak. Zaman kazandıran ve e-postaların işlevselliğini perçinleyen bu yenilik neler sunuyor?
Gmail sipariş geçmişi sistemi bilgilendirici kartlar ile çalışacak
İnternet üzerinden verilen siparişlerde yaşaanan devasa artışı gözünden kaçırmayan Google, bu fırsatı değerlendirmek istiyor. Corona virüsü salgını yüzünden değişen kullanıcı alışkanlıkları, arama motoru devinin gündeminde.
Elektronik posta servisi aracılığı ile kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmak isteyen ABD’li şirket, masaüstünde yer alan bilgilendirici kartların akıllı telefonlarda da olmasını istiyor. Bu kartlar, verilen siparişlerin detaylarını içeriyor.
Bir siparişin kim tarafından verildiğini ve ilgili siparişin kim tarafından teslim edildiğini gösteren bu kartlar, gerçekleştirilen ödeme işleminin bir özetini kullanıcının ekranına yansıtıyor. Bu sistemin uçak biletleri ve otel rezervasyonları için son derece kullanışlı olduğunu düşünen kullanıcı sayısı bir hayli fazla.
Özellikle verdiği siparişin durumunu kontrol etmek isteyen kişiler için oldukça önemli olan takip numarası, bu serviste yer alıyor. Buna ek olarak bir sipariş adına elde edilen onay e-postaları da bu servisin kapsamı içerisinde yer alıyor.
Konu satırının altında ve e-postaların üstünde yer alacak şekilde konumlandırılacak olan bilgilendirici kartlar, bir sipariş adına gerçekleştirilen işlemleri özetleyecek. Böylece dağınık bir e-posta görünümü yerine daha düzgün bir görünüm elde edilecek.
Bundan böyle bir e-postanın tamamını okumaya gerek kalmayacak. Toplu bir şekilde sunulan önemli bilgiler, tek seferde elinizin altında olacak. Uçuşlarla ilgili e-postalarda kalkış ve iniş süreleri, yolculuk süresi, yolcunun adı, koltuk ve onay numarası gibi ayrıntılar bulunacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder