Kozalak Tatlısı Tarifi

 

Kozalak Tatlısı Tarifi İçin Malzemeler

  • 4 adet metro tarzında çikolata
  • 3 yemek kaşığı tereyağ
  • 3 yemek kaşığı bal
  • 250 gram mısır gevreği (Yarım paket)
  • 1 çay bardağı ceviz kırığı (Fıstık,fındık)

    Kozalak Tatlısı Tarifi Nasıl Yapılır?

  • Tereyağı eritip küçük parçalara bölünmüş çikolataları ilave edip sürekli karıştıralım.
  • Çikolata eriyince ocağın altını kapatıp bal, mısır gevreği ve ceviz kırığı ilave edip güzel karıştıralım.
  • Soğumadan limon sıkacağı arkasını kullanabilirsiniz. Az su ile ıslatıp karışımdan dolduralım ve ters çevirelim.
  • Ben metro çikolatası yerine bim de satılan resimde gösterdim çikolataları kullandım.
  • Limon sıkacağı olmadı için direk kap kek kağıtlarına paylaştırdım. Veya resimde gösterdim gibi buzdolabında bulunduğu yumurta kapları (tabi ki kullanmadığınız temiz olacak)şekil için kullanabilirsiniz veya ona benzeyen bir kalıp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...