Domates Soslu Makarna Tarifi

Domates Soslu Makarna Tarifi İçin Malzemeler

  • 400 gr kadar domates (ben cherry domates kulandım)
  • 3-4 diş sarımsak
  • 3 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Tuz , karabiber , kekik , pul biber
  • Yarım paket makarna

Domates Soslu Makarna Tarifi Yapılışı

  1. Domateslerin kabuğunu soyabilirsiniz ben doymadım. Küçük küçük doğrayın.
  2. Tavada zeytin yağına ince ince doğranmış sarımsakları ekleyin.
  3. Biraz kavrulunca domatesleri ekleyin ve karıştırın.
  4. Eğer domateslerin tadı pek yoksa biraz salça ekleyebilirsiniz.
  5. Domatesler sulanan kadar kaynatın daha sonra Baharatları ekleyin hafif acı olursa hoş oluyor tadı.
  6. Domatesler sulandıktan sonra orta ateşe alın ocağın altını ben 25 dakika kadar kaynattım sos katılaştı ve suyu gitti. Daha güzel bir kıvamı ve tadı oldu.
  7. Arzuya göre sıcak sosa kaşar rendesi eklenebilir.
  8. Sos hazırlandıktan sonra haşlanmış makarnaya eklenir ve karıştırılır. Sıcak sıcak servis edilir.

Yorumlar