Waffle Tarifi

Waffle Tarifi İçin Malzemeler

Hamur için:
  • 1 yumurta
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • Yarım çay bardağı süt
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 2 yemek kaşığı un
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
Waffle süsleme için:
  • Nutella
  • Hindistan cevizi
  • Damla çikolata
  • Muz
  • Çilek

Waffle Tarifi Yapılışı

  1. Hamur malzemeleri sırayla konularak karıştırılır.
  2. İki katlı yaptım ben o yüzden tost makinesine yarısını döktüm kapağını kapattım .
  3. Aynı anda alt üst pişti tabağa alıp nutelladan sürdüm muzla kapladım.
  4. Geri kalan hamuru tost makinesinde yine pişirdim.
  5. İlk katın üstüne koydum tekrar nutellayı sürdüm.
  6. Hindistan cevizi serptim ve çilek muz üzerine damla çikolata serptim.
  7. Bir gün öncesinden krem şantim vardı onu da kullandım.
Not: iki tabak yapabilirsiniz, hatta 4 e bölüp 4 kişiye de çıkar. İstediğiniz meyveden ve süsleme malzemelerinden yapabilirsiniz. Çocuklar çok seviyor hem basit hem de tatlı isteyen birisi için çok lezzetli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...