Havuçlu Kurabiye

 

Malzemeler

  • 1 adet yumurta
  • Yarım su bardağı nişasta
  • Yarım su bardağı tozşeker
  • Yarım su bardağı sıvı yağ
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 tatlı kaşığı kabartma tozu
  • 1 adet büyük boy havuç (rendelenecek
  • 2-2.5 su bardağı un ( kontrollü ekleyin )

Bulamak için;

  • Yarım çay bardağı pudra şekeri
  • 1 tatlı kaşığı tarçın

    Nasıl Yapılır?

  • Yoğurma kabımızın içine tüm malzemeleri alalım, güzelce karıştıralım .
  • Unumuzu yavaş yavaş ilave edelim .
  • Hamur kuru gibi gelebilir ama havuçu ilave edince suyu ile yumuşayacak kıvam alacak .
  • Daha sonra şekil verelim, ben minik minik yaptım siz istediğiniz boyutta yapabilirsiniz.
  • Şekil verdikten sonra 180 derece önceden ısıttığımız fırında pişirelim.
  • Pişen kurabiyelerimiz ılıdıktan sonra pudra şekeri ve tarçınlı karışıma bulayalım.
  • Bulamayınca da güzel oluyor ben birazını buladım birazını bulamadım tadı enfes oluyor mutla deneyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...