Köz Biberli Meze -Salata Tarifi

 

Malzemeler

  • 5-6 adet közlenmiş kapya biber (1 kavanoz hazır biber)
  • 1 kutu mısır
  • 4 adet biberiye turşusu (jalapeno)
  • 1 diş sarımsak
  • Maydanoz
  • Dereotu
  • Taze soğan
  • Tuz
  • Zeytinyağı
  • Yarım limon suyu
  • 1 yemek kaşığı nar ekşisi

    Nasıl Yapılır?

  • Ben hazır közlenmiş biber kullandım,siz dilerseniz közleyebilirsiniz veya derin dondurucunuzda varsa onu kullanabilirsiniz.
  • Biberler doğranır,yeşillikler de doğranır. Dilerseniz yeşiliklerden hepsini değil sevdiklerinizi veya evde olanları kullanabilirsiniz.
  • Hepsini karıştırma kabına alalım,üzerine mısır ilave edelim,doğranmış biberiye turşusu veya jalapeno turşusu.
  • Dilerseniz kullanmayadabilirsiniz biberiye turşusu. Ben normalde kullanmıyordum ama bir tarifte gördüm ,denedim ve çok güzel tad kattı için şimdi kullanıyorum.
  • Üzerine yarım limonun suyunu sıkın,1 yemek kaşığı nar ekşisi ilave edin,tuz ve zeytinyağı.
  • Hepsini güzel karıştırıp servis edebilirsiniz.

Yorumlar