Redmi Note serisi ile oldukça yüksek satış rakamlaırna ulaşan ve hatta dünyanın en çok satan telefonları listesine Redmi Note 8 / Note 8 Pro ile dahil olmayı başaran Xiaomi geçtiğimiz günlerde Redmi Note 9S modelini tanıtmıştı. Birçok ülkede piyasaya sürülen telefonu satın alanlar bir sorun ile karşı karşıya.
Redmi Note 9S Wi-Fi sorunu yaşıyor!
Bazı kullanıcıların Xiaomi‘nin topluluk forumlarındaki şikayetlerine göre, Redmi Note 9S modeli ekran kilitlendikten birkaç dakika sonra hiçbir müdahale bulunmadan ağ bağlantısını kesiyor. Ekran açıldığında cihazda Wi-Fi bağlı olarak gözükse bile o sırada veri trafiği olmadığı iddia ediliyor. Ayrıca sorunun sadece Avrupa modellerinde yaşandığı söyleniyor.
Bazı kullanıcılar Mayıs ayında Note 9S modeli için MIUI 11.0.8.0 güncellemesinin yayınlanmasının ardından sorunun çözüldüğünü belirtiyor. Fakat güncellemeye rağmen sorunu çözülmeyen birçok kullanıcı da bulunuyor. Xiaomi, sorunu çözmek için kullanıcılara telefonlarını sıfırlamalarını veya Wi-Fi yönlendiricilerini kapatıp açmalarını tavsiye ediyor fakat bu yöntemleri deneyen çoğu kullanıcı hala sorunu yaşamaya devam ediyor.
Bu sorunun donanımlarla ilgili olup olmadığı henüz bilinmiyor. Fakat sorunun ilerleyen güncellemelerde çözülmesi bekleniyor. Sorunla ilgili Xiaomi tarafından henüz yeni bir resmi açıklama yapılmadı. Önümüzdeki günlerde bu sorunun çözümü ile ilgili Xiaomi’nin bir adım atması bekleniyor.