Glütensiz Kabaklı Fit Mantı Tarifi

Glütensiz Kabaklı Fit Mantı Tarifi İçin Malzemeler

  • 2 orta boy kabak
  • Yarım çay bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı süzme yoğurt
  • 1 diş sarımsak
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 100 gram kıyma
  • Baharatlar yarım çay kaşığı pul biber, karabiber

Glütensiz Kabaklı Fit Mantı Tarifi Yapılışı

  1. 2 orta boy kabağı küp şeklinde doğradım.
  2. Çok az yağ ve tuz ekleyip fırında pişirdim.
  3. Servis tabağına aldım, soğumasını bekledim.
  4. Üzerine sarımsaklı yoğurt hazırladım.
  5. Biraz sıvı yağ ekleyip kıymayı kavurunuz.
  6. Üzerine baharat ve tuz ekleyiniz. (ben kavanoz da hazırladığım kıymadan biraz ısıtıp pul biber ekleyip yoğurdun üzerine gezdirdim. Önceki paylaşımlarda var bakabilirsiniz.📌çoook hafif bir lezzet oldu.👉🏻Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi

  Ev Yapımı Etli Pizza Tarifi İçin Malzemeler Hamuru için: 5 su bardağı un 1 paket instant maya veya 1/2 (yarım) paket yaş maya 1 yemek kaşı...